Menu

Parsan voima

Olette olleet upean aktiivisia liioittelevien kosmetiikkamainosten suitsimista ajavan adressin allekirjoittamisessa. Kiitos siitä! Kunhan 2000 nimeä on kasassa, laittaa Uusi Musta viestiä Kuluttajaviraston suuntaan. Vielä tarvitaan 94 nimeä, käykääpä siis allekirjoittamassa.

Avasin juuri uusimman Olivian ja huh huh mitä mainosta taas pukkaa. Biotherm sai meikäläiselle vedet silmiin, sen verran seuraava huvitti:

Tuoreen kosmetiikan innovaatio. Vapauta parsakaalin voima ihovoiteeseen pyyhkiäksesi pois väsymyksen merkkejä.

“Vapauta parsakaalin voima” wtf?! Toinen lause samasta nelisivuisesta (!) mainoksesta:

Tähän tuoreuden säilyttävään korkkiin on tiivistetty 150 nuoren parsakaalinverson voima. Aktivoi se juuri ennen käyttöönottoa.

Just. Hei tyypit syökää ne parsakaalit. Saatte aktivoitua ne ihan avaamalla suun, pureksimalla ja nielaisemalla. Mun puolivuotias tyttärenikin osaa kahdella hampaallaan aktivoida parsakaalin. Ei siihen mitään “tuoreuden säilyttävää korkkia” tarvita. Tsiisus tätä touhua.

Meissä on voimia, aktivoi meidät!

Kuva täältä

Totean nyt kumminkin selvennykseksi, että en ole tutustunut kyseiseen tuotesarjaan ja voihan se olla ihan jeessiä kamaa, ja ilmeisesti Biotherm on lähtenyt Skin ergetic -tuotteiden kohdalla tekemään jotain semi-luonnonkosmetiikkaa (jos oikein ymmärsin), mutta tällaisilla mainoslauseilla ei kyllä ole uskottavuudesta tietoakaan. Vai tehoaako teihin “parsakaalin voima” ja “tuoreuden säilyttävä korkki”…?

Mä ehkä pissasin just housuun.